הגל קשור בכל תנועה והוויה של גופנו: בתנועת הנשימה, בליעה, הליכה, סקס, יניקה. מעצם היותה כה ראשונית תנועת הגל מדבקת כמו פיהוק.
שלושה רקדנים, שיוצרים למשך כל הריקוד תנועת גל לאורך עמוד השידרה, מרשים לעצמם ולמתבוננים להרכיב ולפרק את התחברויות השונות שנוצרות. לרגעים מאיצים את התנועה עד שהאנושי משנה הוויתו לחייתי, אימפולסיבי. החזרה לתקשורת אינסטינקטיבית מאפשרת להעביר גלים אחד לשני דרך העור ומשטחי הגוף המשמשים כחומר אנושי מהדהד. סאונד קערות טיבטיות, מחבר אל עולם ראשוני ויוצר מרחב מרטיט שמתעצם בשימוש הלופר והוספת הקול האנושי. האימג'ים מוקרנים בלופ, הם כמו עיניים שמתבוננות מהצד ונספגים בתוך הגוף המתנועע. נוצרים תעתועים של אור וצל שבהם הגוף החי הופך לחומר, לאובייקט.
מגיפת הקורונה משממשת כזרז לשיקוף מבנים קימיים, הרגלים ודרכי תקשורת שלנו האחד עם השני. ההשראה להתרחשות מגיעה מן התפיסה האונטולוגית של דאלז "היעשות חיה" לא במובן של חיקוי החיה ויציאה לחופש מהיותנו אדם אלא לבחון את הגבולות הקיומיים והשותפות: מרחב אהדה, איזור הקירבה. המופע מתרחש במרחב אינטימי, האנשים יוצרים את המעגל מסביב. אופי מבנה היצירה וצורת הישיבה, מייצר תחושה טכסית ההופכת את הצופים לעדים בנוסף להיותם שותפים לחוויה.חווית הצפייה היא הפלגה משותפת, הקשורה למחזור החיים, לידה ומוות, ומורכבות מערכות היחסים בינהם.
המופע 'מתגלים' עלה 10 פעמים וזאת יצירה שבמהותה תמיד תהיה בהתפתחות ושינוי. בהתאם לתקופה האירועים התרחשו בביתי בפני קהל מצומצם. במיוחד בתקופה שכזו, נמשיך להופיע במופעים אינטימיים בתוך הבית, וכשתיפתח ההאפשרות, נתאים את המופע במקביל למרחבים גדולים יותר בגלריות ומוזיאונים.