על הבמה קבוצת נשים שהשנים רשומות בגופן. רובן רקדו בילדותן, ובנערותן נדרשו ע“י הוריהן להפסיק. נשים אלה חזרו לרקוד בגילן הבוגר וזאת בניגוד לתפיסה הרווחת המקד־ שת את הגוף הצעיר בכלל ואת הרוקד בפרט.”GO ”הוא מניפסט לגוף הזה!
במופע, נעים זה לצד זה טייס קרב, בלרינה, וגוף נשי מבוגר. מתוך יחסים שנבנים ונפרמים בין הדימויים לבין הגוף הפיזי, עולות שאלות על נוכחות, רצון חופשי, כפייה והשתלטות. היצירה ”GO ”מבקשת להרחיב את הדיון מעבר לגוף הפרטיקולרי, אל קיומנו כפרטים וכחברה.